PLNY LALA rozwija skrzydła!

2021-10-18
PLNY LALA I INGLOT
18 / 10 / 2021
PLNY LALA rozwija skrzydła!
FacebookLink
Wielki sukces nowej oferty kosmetyków stworzonych we współpracy z INGLOT, gigantem branży beauty.
Jako marka słynąca z odważnego przekazu i nieszablonowego podejścia do stylu PLNY LALA, pod kierunkiem Dyrektor Kreatywnej Elisy Minetti, po raz kolejny zaskoczyło swoje miłośniczki. Kolekcja INGLOT | PLNY LALA, która miała swoją premierę we wrześniu, zatrzęsła rynkiem kosmetycznym w Polsce. To doskonałe świadectwo i potwierdzenie faktu, że nadszedł czas naturalnego piękna. Kobiety już nie przykrywają i nie tuszują siebie. Pragną podkreślać swoje atuty, czuć się stylowo i zachowywać subtelny szyk. Jak stworzyć kosmetyki idealne na światowym poziomie? Poznajcie zakulisową historię najgłośniejszej współpracy dwóch polskich marek w 2021 roku.
PLNY LALA I INGLOT PLNY LALA I INGLOT
Wiarygodność i specjalizacja, czyli jak mądrze łączyć siły i kompetencje we wspólną historię.
Drogi PLNY LALA i INGLOT krzyżowały się wzajemnie już od przeszło sześciu lat. Te dwa brandy o silnie ugruntowanej pozycji łączy bardzo wiele wspólnych wartości zarówno biznesowych jak i ideowych. Pochodzenie, potrzeba tworzenia produktów ponadczasowych, czy tez bezkompromisowość w kwestii jakości to tylko kilka przykładów na to, dlaczego obie marki od lat cieszą się niesłabnącym zaufaniem kobiet na całym świecie. Co się dzieje kiedy prawie czterdzieści lat autorytetu w dziedzinie produkcji kosmetyków do makijażu i pielęgnacji spotyka się z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji streetwearu, a przede wszystkim w tworzeniu inspirującej społeczności silnych kobiet, które w narracji Elisy Minetti odnajdują odwagę do samoakceptacji, emanacji naturalnym seksapilem oraz tworzenia stylu opartego na własnym poczuciu komfortu? W efekcie tej niezwykłej współpracy i prawie dwuletniego procesu kreacji powstaje pierwsza w Polsce kolekcja kosmetyków, które pasują do każdego typu urody i stały się instynktowym wyborem fanek obu marek.
PLNY LALA I INGLOT
Od pomysłu do produktu
Koncepcja produktu to zawsze odpowiedź na potrzeby rynku i konsumentów, wynik intensywnego research’u i analiz rynkowych. To przede wszystkim też potrzeba wynikająca ze spójności prowadzonej narracji. To odpowiedzialność za emocje kobiet. Zarówno INGLOT, jak i PLNY LALA to nie tylko doskonale funkcjonujące biznesy, to historia i potrzeba kompleksowej opieki nad kobietami, które codziennie wybierają produkty obu brandów. Oferując im świeżość i jakość w stylowym wydaniu obie marki nieustannie nadają ton zarówno na rynku modowym jak i kosmetycznym.
PLNY LALA I INGLOT PLNY LALA I INGLOT
Zespoły kreatywne, centrum badawczo-rozwojowe, designerzy, marketing, wizażyści, testerzy uczestniczą, w każdym etapie współpracy, testach kolejnych rozwiązań i formuł, doborze specjalnie wyselekcjonowanych składników, dyskusjach o przeznaczeniu, roli kosmetyku, opakowaniu, które będzie dopełnieniem całego doświadczenia. To niezwykle trudny i długi proces, od którego zależy wszystko. Konsystencja, kolor, zapach, efekt produktu. Pamiętać należy o wszystkim, a ilość testów aplikacyjnych, które przy takiej kooperacji trzeba wykonać jest niepoliczalna. Kolejno w laboratoriach Inglot prowadzone są badania stabilności, kompatybilności z opakowaniem i czystości mikrobiologicznej produktu, a cały proces testów trwa kilka miesięcy. Czasami zdarza się, że w ich efekcie konieczne jest zmodyfikowanie formuły.
PLNY LALA I INGLOT
Po pozytywnych wynikach, do niezależnego laboratorium badawczego, zlecane są testy dermatologiczne i aplikacyjne, które trwają kilka tygodni. Dodatkowo dla każdego produktu wymagana jest ocena bezpieczeństwa. Po przejściu wszystkich badań opracowywana jest karta produktu (zawierająca m.in. poprawne nazwy w wersji polskiej i angielskiej, pojemność, skład produktu oraz ostrzeżenia), która przekazywana jest do Działu Graficznego w celu opracowania ostatecznej grafiki na opakowania. Równolegle powstaje receptura wraz z procedurą produkcyjną. Kiedy formuła i opakowania są już gotowe i posiadają komplet wymaganych dokumentów odpowiedna hala produkcyjna rozpoczyna produkcję.
PLNY LALA I INGLOT
God Blush You
Co jest efektem finalnym tego skomplikowanego i wieloetapowego procesu? Kolekcja składająca się z sześciu kosmetyków za pomocą których można wykonać pełny naturalny makijaż podkreślający atuty każdego typu urody. Kosmetyki, opakowania, nazwy, składy, przeznaczenie i wielofunkcyjność to dowód na to, że współpraca dwóch marek i połączenie mocnych stron charakteryzujących obie branże to dowód na to, że istnieją kosmetyki idealne.
PLNY LALA I INGLOT
Co wchodzi w skład kolekcji? Krem rozświetlający Lala Face - lekki krem wyrównujący koloryt, który delikatnie rozświetla skórę, zapewniając uczucie komfortu i nawilżenia. Błyszczyk do ust Gloss as F. - transparentna formuła o obłędnym zapachu z połyskującymi drobinkami zapewnia efekt pełnych, nawilżonych i super błyszczących ust. Tusz do rzęs Be My Hero - makijażowy best friend – intensywnie czarna maskara, która wydłuża, podkręca i idealnie rozdziela rzęsy. Żel do brwi But first, brows - wypróbuj lekki transparentny żel z precyzyjną szczoteczką, która pozwoli w szybki i skuteczny sposób opanować niesforne włoski. Rozświetlacz w kremie Gimme the Glow - z tym rozświetlaczem Twoja skóra nabierze jeszcze więcej naturalnego, pięknego blasku! Róż w kremie God Blush You - jedwabiście gładki produkt doskonale wtapia się w skórę i podkreśla jej koloryt, dając efekt naturalnego rumieńca. Aplikowany na usta oraz oczy przemienia się w soczystą pomadkę lub kremowy cień do powiek.
PLNY LALA I INGLOT
Edukacja i przyszłość
Współprace projektantów, czy też marek modowych z firmami kosmetycznymi to oczywiście znany i świetnie sprawdzający się na całym świecie schemat. MAC Cosmetics & Rhianna, Victoria Beckham & Estée Lauder, czy Karl Lagerfeld & L'Oréal Paris, to zaledwie kilka przykładów. Chociaż i na polskim rynku ten model kooperacji jest już dobrze znany wśród różnych branż, to podkreślić należy, że to nie jednorazowy strzał mający na celu podbicie popularności marki. To konsekwentna decyzja, by na stałe rozszerzyć ofertę produktów marki PLNY LALA, wspierając się ekspertami kontynuować edukację miłośniczek marki w zakresie trendów i uniwersalnych, wielofunkcyjnych kosmetyków, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Czy przed nami kolejne wspólne kolekcje INGLOT i PLNY LALA? Należy czujnie śledzić obie marki, bo jeszcze nie raz zaskoczą ciekawymi propozycjami. Przede wszystkim jednak należy pamiętać, że prawdziwe piękno tkwi w nas, więc to od nas zależy jakiego dokonamy wyboru, by pomóc temu pięknu emanować na zewnątrz.
PLNY LALA I INGLOT
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel