Ponadczasowy BASIC to współczesna rewolucja komfortu

2021-05-21
zdjęcie
21 / 05 / 2021
Ponadczasowy basic to współczesna rewolucja komfortu.
FacebookLink
Od przeszło roku jesteśmy świadkami nieodwracalnych zmian w globalnej świadomości społecznej. Te rzutują nie tylko na rzeczywistość zawodową, czy postrzeganie sfery wellbeing, ale przede wszystkim na naszą codzienność, która doświadczyła zupełnie nowego przewartościowania. Atrybutem i nieodłączną częścią tej codzienności niezmiennie pozostaje moda, która od wieków towarzyszy nam jako znak czasów, zwierciadło społecznych zmian i aktualnych nastrojów. Przyjrzyjmy się ewolucji stylu i miejscu, które w jego definicji zajmuje basic. Czym jest basic i czy to możliwe, że rewolucyjne zmiany w modzie dokonywały się właśnie dzięki powrotom do czystości formy? 
zdjecie
Less is more, czyli kultowe oblicze basic'u
Kluczem do zrozumienia jest dostrzeżenie subtelnej granicy pomiędzy funkcjonalnością, dbaniem o podstawowe potrzeby człowieka, a transformacją w środek ekspresji na drodze wyrażania własnej osobowości. W uproszczeniu taką właśnie drogę przeszła moda codzienna docierając do miejsca w jakim znajduje się dzisiaj. Komu zawdzięczamy kroki milowe, które przeszliśmy na tej ścieżce zrozumienia samych siebie w mnogości otaczających nas bodźców? Wizjonerom branży, którzy przełomów dokonywali poprzez udzielenie głosu naszym podstawowym potrzebom. Oni intuicyjnie wiedzieli, że uwolnienie ludzi z opresji niewygody i schematów to szansa na jeszcze większy rozmach i rozkwit kreatywności. 
zdjecie
Giganci minimalizmu
Coco Chanel wyswobodziła kobiety z gorsetów wprowadzając na rynek proste kroje bazujące na sportowych i wygodnych fasonach stając się tym samym ikoną stylu. Jej mała czarna na zawsze zrewolucjonizowała modę potwierdzając, że największa elegancja tkwi w oszczędności formy.

Trench, który na początku XX w. Thomas Burberry stworzył dla brytyjskiej armii chcąc chronić ich przed wiatrem i deszczem udowodnił, że na pierwszym miejscu zawsze pozostaje potrzeba bezpieczeństwa i komfortu człowieka. Dopiero kiedy te zostaną usłyszane można rozmawiać o możliwości budowania wizerunku i historii jaką chcemy aby o nas opowiadał. Historia trencha Burberry trwa do dzisiaj i jest kwintesencją basicu, który bez względu na sytuacje opowiada o klarownej i ponadczasowej elegancji. 

Jako doskonały przykład niesłabnącej popularności basic’u można by przywołać jeszcze filozofię chociażby Donny Karan. Ta wypłynęła na szerokie wody oferując swoim klientkom to co sama uznała, że jest niezbędne w jej szafie i pozwala jej budować stylizację na każdy dzień. Kolekcja Seven Easy Pieces, która zadebiutowała w 1985 roku najlepiej obrazuje ideę garderoby kapsułowej, która nigdy nie zawodzi.

To tylko nieliczni z gigantów, którzy swoimi projektami udowodnili, że mniej znaczy więcej. Z czasem rozkochując w sobie odbiorców ich projektów na całym świecie zapewnili sobie tym samym miejsce w panteonie mody.
zdjecie zdjecie
Kobieca ekspresja i manifest komfortu w PLNY LALA® 
Pierwszy polski love brand już od przeszło dziesięciu lat w swoich kolekcjach oferuje kobietom wolność. Dyrektor Kreatywna marki Elisa Minetti od początku podkreśla, że ubranie nie może ograniczać. To druga skóra, która scala się z nami, jest jednością. Pozwala tak samo z dystansem bawić się formą i przekazem jaki niosą ze sobą ubrania, jak i eksponować swoją kobiecość, podkreślać walory każdej sylwetki i czuć się komfortowo przez całą dobę. Intensywne w kolorach, z hasłami, które pomagają budować wewnętrzną siłę lub podchodzić do życia z przymróżeniem oka ubrania PLNY LALA® wyniosły branding na nowy poziom pokazując, że poza identyfikacją oferuje on kobietom wzmacniające je poczucie przynależności i może być narzędziem do ekspresji misji marki. 
zdjecie
LA TRUE BASIC - nowa odsłona PLNY LALA®
Tym razem Elisa Minetti proponuje zupełnie nowe oblicze premierowej kolekcji LA TRUE BASIC. Minimalistyczne w formie projekty w trzech najważniejszych kolorach definiujących komfort: karmelowym, czarnym i białym. Uszyte z najlepszej jakości materiałów z ulepszoną formułą, nowe kroje pozwalają na to by kobiety o zróżnicowanych typach sylwetek mogły podkreślić swoje walory i czuć się przez cały dzień pewnie, seksownie i wygodnie. Kolekcja to kapsuła która pozwoli na to by zawsze mieć pewność, że nie zaskoczy nas żadna sytuacja. Czystość formy i doskonale zaprojektowane t-shirty, spodnie, body, shorty i bluzy to jak mówi sama projektantka hołd wobec najczystszej formy rzemiosła i powrót do źródeł. Kolekcja opowiada historię piękna jakie tkwi w naturze każdej kobiety. Piękna, które nie potrzebuje ozdobników aby wybrzmieć swoim blaskiem. LA TRUE BASIC to odbicie oblicza każdej kobiety, które pozwala jej zauważyć, że największa jej wartość wynika z niej samej, a ubranie to dodatek pomagający to wyeksponować. 
zdjecie

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel