Program Lojalnościowy

PRZERWA TECHNICZNA

Program lojalnościowy jest tymczasowo niedostępny.

PLNY LALA LOGO

Szanowne Lala Girls,

Przychodzimy do Was dzisiaj z komunikatem szczególnej wagi. Od jakiegoś czasu zgłaszałyście nam kłopot techniczny z kuponami rabatowymi, na które wymieniałyście Wasze punkty w programie lojalnościowym. Pochyliliśmy się nad problemem, chcąc dojść do jego źródła zleciliśmy audyt systemu.

Dziękujemy Wam za czujność i zwrócenie na uwagi na tę nieprawidłowość. Dzięki Wam odkryliśmy dodatkową anomalię programu lojalnościowego. Jest ona związana z naliczaniem punktów związanych z waszymi zakupami. Jak wiecie według regulaminu jest to zawsze 4 punkty w stosunku do każdej wydanej przez Was złotówki. Okazuje się, że od jakiegoś czasu nie wszystkie punkty były odpowiednio naliczane.

W związku od dzisiaj 13.09.2021, od godziny 16:30 w programie lojalnościowym nastąpi przerwa techniczna do momentu naprawienia wszystkich funkcji i wyjaśnienia całej sytuacji. Rozjaśniamy od razu wszystkie Wasze wątpliwości. Punkty, które uzbieracie w czasie przerwy technicznej będą wciąż przez nas naliczane.

Życzymy dobrego popołudnia
PLNY LALA Team

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel