WARSZAWSKA LALA - więcej niż moda

2021-07-11
Warszawska LALA
11 / 07 / 2021
WARSZAWSKA LALA -
więcej niż moda
FacebookLink
Każdy potrzebuje przynależeć. Nie ważne czy jesteś licealistką, studentką, niszową artystką, pracowniczką korporacji czy antropolożką badającą ginące kultury w dorzeczu Amazonki. Kultywujemy osobiste poczucie odrębności, indywidualną osobowość, ale podświadomie szukamy swojego miejsca na świecie. Takiego, które będzie częścią większej całości, gdzie spotkamy się ze zrozumieniem i ludźmi o zbliżonych poglądach i wartościach. Jest wiele sposobów na wyrażanie siebie, takich dosłownych w znaczeniu, tego co widoczne na pierwszy rzut oka i tych bardziej symbolicznych. Żyjemy w świecie kodów, haseł i popkulturowych logotypów. Czasem wystarczy jedno spojrzenie czy znak, by wiedzieć, że właśnie spotkałyśmy dziewczynę, która tak jak my odważnie idzie przez świat i spełnia swoje marzenia. Możemy wtedy puścić oczko sympatii do naszej bratniej WARSZAWSKIEJ LALI.
Warszawska LALA
PLNY LALA® jako pierwszy polski streetwearowy love brand od dekady wyznacza trendy w modzie ulicznej, inspiruje się urban culture, odpowiada na potrzeby silnych i niezależnych kobiet, które z troską i przymrużeniem oka pochylają się nad swoją wewnętrzną dziewczyną. Niezmiennie od lat najwyższe podium zajmuje WARSZAWSKA LALA. Hasło i projekt stworzony przez Dyrektor Kreatywną marki, Elisę Minetti, od zabawnego i przewrotnego collegowego designu przeszedł ewolucję w stronę noszonego przez kobiety w całej Polsce flagowego symbolu dziewczyny z wielkiego miasta. Bo Warszawska Lala to nie ewidencja zamieszkania, to stan umysłu. Nie musisz mieszkać w stolicy, żeby w głębi duszy wiedzieć, że idziesz w stronę marzeń i sięgniesz po to czego pragniesz.
Warszawska LALA
Moda poza funkcjonalnością powinna inspirować do dyskusji. Projekt żyje, kiedy staje się symbolem, niesie ze sobą historię, pozwala się z nim identyfikować. Z roku na rok jako konsumenci zyskujemy coraz większą świadomość względem dokonywanych przez nas wyborów. Tym bardziej w dobie wielkich sieci odzieżowych kierujemy nasza uwagę przede wszystkim na wartości i doświadczenia jakie stoi za daną marką. Chcemy być wyjątkowe zwłaszcza w erze kiedy codzienność coraz częściej przypomina filmowy Dzień Świstaka.
Warszawska LALA Warszawska LALA
Na skutek doświadczeń i pokłosia nastoletnich marzeń często sięgamy po modowe symbole, które bez względu na ich geografię pomagają nam poczuć się jak pełnoprawne obywatelki świata. Przyjrzyjmy się chociażby legendarnym czapkom baseballowym New York Yankees - projektowi, który pokochał cały świat. Która nie chciała poczuć się choć raz ja Beyoncé u boku Jay Z patrząc na ich zdjęcia z niedzielnego spaceru ulicami Nowego Jorku, niech pierwsza rzuci kamieniem. Bo choć to wciąż nieodłączny symbol New York state of mind, to już dawno stał się czymś więcej niż odniesieniem do jednej z najbardziej utytułowanych amerykańskich drużyn baseballowych z siedzibą w Nowym Jorku. To globalny atrybut stylu, uznany przez światowe marki, takie jak chociażby Gucci. Decyzja o kolaboracji giganta mody z Major League Baseball w 2018 zaowocowała autorską kolekcją będącą połączeniem luksusu i pop kultury. I tak po raz kolejny moda udowodniła swoją zdolność do ponadczasowych fuzji i adaptacji. Baseballówka rodem z Nowego Jorku zagościła na międzynarodowych salonach.
Warszawska LALA
Nie trzeba daleko szukać. Wystarczy przyjrzeć się wieloletnim statystykom sprzedaży projektu Warszawska Lala, który pojawiał się już na T-Shirtach, czy też na bluzach, spodniach dresowych czy innych dodatkach proponowanych przez markę Elisy Minetti. Oczywiście 56% sprzedaży kolekcji Warszawska Lala wciąż należy do Warszawy. Ale inne miasta nie pozostają w tyle. Procent sprzedaży i zażyłości klientek wobec tego hasła rozkłada się niemal równomiernie po miastach takich tak Wrocław, Kraków, Gdańsk, Poznań, Łódź czy Białystok. Warszawska Lala nie zagląda nam do dowodu, nie sprawdza naszego miejsca zamieszkania. Warszawska Lala na przestrzeni lat udowodniła, że symbolizuje odwagę w przekraczaniu granic narzucanych nam społecznie czy kulturowo. W każdej z nas, bez względu na etap życia, drzemie Carrie Bradshaw, która przybywa do wielkiego miasta, żeby zdobyć doświadczenie, odnaleźć szczęście i sięgnąć po marzenia z najwyższej półki.
Warszawska LALA
Dla wielbicielek marki, które od początku aktywnie komunikują się z PLNY LALA®, Warszawska Lala stała się już manifestem. Dla każdej dziewczyny ten manifest oznacza co innego, ale razem wciąż tworzą społeczność, która jest spójnym obrazem niezależnej dziewczyny. Jedno jest pewne, manifest ten wykracza daleko poza potrzeby materialne i sprawia, że odważnie podnosimy głowę do góry i ruszamy na spotkanie z przeznaczeniem bez względu na to gdzie mieszkamy. Choć na przestrzeni lat mogło to wzbudzać kontrowersje to dzisiaj już nie mam wątpliwości, że LALA wybrzmiewa w pełni jedynie w wydaniu WARSZAWSKIM. Cele, priorytety mogą na przestrzeni lat ulegać zmianom, jednak niezmienne jest to, że to w Warszawie buzuje tygiel kultur, skupiają się talenty z całego kraju i dzięki nim rozwija się i tworzy się lepsza rzeczywistość.
Warszawska LALA
Marka PLNY LALA® nie byłaby jednak sobą gdyby wciąż nie zaskakiwała swoich wielbicielek innowacyjnymi pomysłami, które wciąż wzmacniają łączącą ich wspólną więź. Nie zdradzając zbyt wiele szepnę tylko abyście były czujne, bo Elisa Minetti w Nowym Roku szykuje coś wyjątkowego. Dowiedziałam się, że rozpoczęła się praca nad kolekcją z nazwami miast w całej Polsce, które skupiają najwięcej LALA GIRLS. To będzie dobry rok.
Warszawska LALA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel