Wasze pytania

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA


1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie zamówienia realizujemy błyskawicznie. Jeśli w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia nie dostałaś od nas e-mail potwierdzającego zamianę statusu na "w realizacji", bądź "wysłane", koniecznie skontaktuj się z nami pod e-mail: help@plnylala.pl

2. Czy mój przelew już do Was dotarł?

Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym są przekazywane do pakowania w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana przez nas wiadomością e-mail, która wysyłana jest na adres podany podczas zakupów.

3. Czy mogę coś zmienić w swoim zamówieniu?

Możemy dokonać każdej zmiany w twoim zamówieniu :) Poprawimy podany przez Ciebie numer telefonu, adres, czy wybrany Paczkomat. Musi to jednak nastąpić przed przekazaniem przesyłki do pakowania. Jak tylko zauważysz błąd, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z numerem zamówienia i krótkim opisem na adres help@plnylala.pl

4. Czy paczka z moim zwrotem dotarła już do Waszego magazynu?

Każdego dnia rozpatrujemy wszystkie zwroty, które do nas docierają :) Po zeskanowaniu przesyłki przez magazyn i potwierdzeniu zgodności artykułów z tymi zaznaczonymi w formularzu, dokonujemy zmian w systemie i przekazujemy informację do naszej księgowości. Wszystkie przelewy realizowane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu.

5. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Jeśli wybrałaś system płatności online PayU lub zdecydowałaś się zapłacić przy odbiorze, paczka będzie w drodze do Ciebie już w kolejnym dniu roboczym. Nieco dłużej, ale tylko odrobinę, poczekasz na przesyłkę opłaconą przelewem tradycyjnym (do 3 dni roboczych) lub wysyłaną poza granice Polski. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: PRZESYŁKA ZAGRANICZNA

6. Czy możliwa jest dostawa na wskazaną przeze mnie godzinę?

Bardzo dbamy, by zapewnić Ci jak największy komfort zakupów, ale w tej kwestii jesteśmy bezsilni. Nasze moce kończą się w momencie nadania paczki i wysłania do Ciebie wiadomości z numerem listu przewozowego. Spróbuj skontaktować się z firmą kurierską. Być może uda się uzgodnić w jakim przedziale czasowym pojawi się kurier.




PŁATNOŚCI


1. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie plnylala.pl?

Nasz sklep internetowy umożliwia trzy sposoby płatności:
  • 1. Szybki przelew PayU (w tym płatność kartami Visa i Mastercard)
  • 2. Przelew tradycyjny
  • 3. Płatność przy odbiorze (pobranie)

Jeśli po przejściu do kasy wybierzesz opcję nr 2, zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt na 3 kolejne dni. Jeśli płatność nie wpłynie, po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

W przypadku opcji nr 3 pamiętaj, że kurierzy akceptują PLNY wyłącznie w wersji papierowej.

Jeśli natomiast wybrałaś opcję nr 1, możesz leżeć, pachnieć i spokojnie czekać na przesyłkę.

2. Czy mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?

Takiej opcji nie ma w naszym menu. Ale jeśli szybko napiszesz do nas na help@plnylala.pl, zaspokoimy Twój apetyt. Anulujemy zamówienie, a Ty złożysz nowe, z formą płatności, która Ci odpowiada.

3. Co robić, jeśli podczas opłacania zamówienia wystąpił błąd?

Rozwiązanie jest proste. W takiej sytuacji możesz dokonać przelewu na nasz rachunek bankowy. Dane do przelewu znajdziesz tutaj: ZOBACZ. Możesz też skontaktować się z nami, anulować zamówienie i złożyć nowe.




PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW


1. Chciałabym zapytać o szczegóły produktu dostępnego na stronie. Czy mogę to zrobić?

Oczywiście! Jeśli informacje podane przez nas są niewystarczające, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie odpowie na Twoje pytanie. Musisz tylko wysłać link lub nazwę produktu i sprecyzować co dokładnie Cię interesuje. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

2. Czy jest szansa na powrót produktu, który nie jest obecnie dostępny?

Jedną z zalet naszych ubrań jest limitowana ilość produktów w kolekcjach. To odróżnia nas od sklepów sieciowych, a Ciebie od reszty "ulicy". Dlatego może się zdarzyć, że interesujący Cię model lub rozmiar nie jest dostępny. Ale jest duża szansa, że jedynie tymczasowo! Żeby być na bieżąco, zapisz się do newslettera i obserwuj nasze kanały Social Media. Dzięki temu dowiesz się pierwsza o wszelkich uzupełnieniach stanów magazynowych.




ZWROT ZAMÓWIENIA


1. Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia i ile mam na to czasu?

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz bez problemu go zwrócić. Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jak to zrobić? To proste!

KROK 1: Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się w paczce. Jeśli go zgubiłaś, nie martw się. Możesz pobrać go tutaj: FORMULARZ ZWROTU


KROK 2: Zapakuj formularz i produkt w oryginalną folię do koperty lub foliopaku. Pamiętaj, aby sprawdzić cechy produktu, możesz go jedynie przymierzyć, ale nie możesz go nosić.

KROK 3: Odeślij paczkę pod adres: DTW Logistics - PLNYLALA.PL, Kopytów 44E, 05-870 Błonie


PAMIĘTAJ:

    • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.

    • Koszt odesłania towaru ponosisz Ty.

    • Jak tylko przesyłka dotrze do naszego magazynu, w ciągu 7 dni roboczych poinformujemy Cię czy procedura zakończyła się pomyślnie. Jeśli tak, oczekuj przelewu zwrotnego.

    • Jeżeli wysyłasz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

2. Jak długo będę czekać na pieniądze za zwrócony towar?

Jak tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu, sprawdzimy czy wszystko w porządku i poinformujemy Cię o tym. Mamy na to 7 dni roboczych. Jeśli zwrot zostanie uznany, natychmiast przelejemy pieniądze na Twoje konto.

3. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu środków na konto?

Za pomocą numeru nadania swojej paczki, sprawdź jej aktualne położenie. Jeśli została ona przez nas przyjęta i jest z nami ponad 14 dni, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Problem wyjaśnimy priorytetowo!




WYMIANA ZAMÓWIENIA


1. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

TAK, obsługujemy wymiany. Jeżeli chcesz dokonać wymiany - zmiany rozmiaru, bądź wymiany produktu na inny w tej samej cenie, i ten produkt jest dostępny w sprzedaży online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu odnotowania tej informacji w systemie.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel