wersja angielska EN

Częste pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.



ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

1. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

2. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

3. Czy możliwa jest dostawa na wskazaną przeze mnie godzinę?

4. Czy możliwy jest odbiór osobisty?


PŁATNOŚCI

5. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie plnylala.pl?

6. Czy mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?

7. Co robić, jeśli podczas opłacania zamówienia wystąpił błąd? 


PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

8. Chciałabym zapytać o szczegóły produktu dostępnego na stronie. Czy mogę to zrobić?

9. Czy jest szansa na powrót produktu, który nie jest obecnie dostępny?

10. Czy można gdzieś „na żywo” obejrzeć rzeczy?


ZWROT ZAMÓWIENIA

11. Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia i ile mam na to czasu?

12. Jak długo będę czekać na pieniądze za zwrócony towar?

13. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu środków na konto?


WYMIANA ZAMÓWIENIA

14. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?


REKLAMACJA

15. Z moim produktem jest coś nie tak. Czy mogę go zareklamować?

 

1. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?



O ile jesteś mieszkanką Unii Europejskiej - żaden problem! Wybierz tylko kraj, który ubarwiasz obecnie swoją obecnością, a kurier GLS dostarczy przesyłkę najszybciej, jak to możliwe. Więcej o kosztach dostawy dowiesz się klikając tu: Płatności i dostawa


PRZEWIŃ DO GÓRY


2. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?



Jeśli wybrałaś system płatności online PayU lub zdecydowałaś się zapłacić przy odbiorze, paczka będzie w drodze do Ciebie już w kolejnym dniu roboczym. Nieco dłużej, ale tylko odrobinę, poczekasz na przesyłkę opłaconą przelewem tradycyjnym. Realizacja takiego zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez nas wpłaty, a to następuje do 3 dni roboczych. O wysłaniu zamówienia zostaniesz poinformowana w automatycznej wiadomości e-mail.


PRZEWIŃ DO GÓRY

 

3. Czy możliwa jest dostawa na wskazaną przeze mnie godzinę?



Bardzo dbamy, by zapewnić Ci jak największy komfort zakupów, ale w tej kwestii jesteśmy bezsilni. Nasze moce kończą się w momencie nadania paczki i wysłania do Ciebie wiadomości z numerem listu przewozowego. Spróbuj skontaktować się z firmą kurierską. Być może uda się uzgodnić w jakim przedziale czasowym pojawi się kurier.


PRZEWIŃ DO GÓRY

 

4. Czy możliwy jest odbiór osobisty?



Jak najbardziej. I to zupełnie za DARMO! Wystarczy, że złożysz i opłacisz zamówienie z opcją wysyłki do naszego Punktu Odbioru Paczek. W trakcie składania zamówienia wpisz kod pocztowy: 00-020. 

PUNKT ODBIORU PACZEK

ul.Chmielna 24,
Warszawa

tel: 22 740 37 10


Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek: 11:00 - 19:00
sobota: 11:00 - 18:00


 
 

Odbiór z siedziby naszego biura jak i magazynu wysyłkowego nie jest możliwy.


PRZEWIŃ DO GÓRY

 

5. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie plnylala.pl?


 

Nasz sklep internetowy umożliwia trzy sposoby płatności:

  • Szybki przelew PayU (w tym płatność kartami Visa i Mastercard)
  • Przelew tradycyjny 
  • Płatność przy odbiorze (pobranie)
Jeśli po przejściu do kasy wybierzesz opcję przelewu tradycyjnego, zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt na 5 kolejnych dni. Jeśli płatność nie wpłynie, po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

W przypadku płatności przy odbiorze pamiętaj by wcześniej przygotować odpowiednią kwotę, którą przekażesz kurierowi.

Jeśli wybrałaś opcję płatności za pośrednictwem PayU i przebiegła ona pomyślnie w trakcie składania zamówienia, możesz spokojnie czekać na przesyłkę :)
 
 


Takiej opcji nie ma w naszym menu. Ale jeśli szybko napiszesz do nas na help@plnylala.pl, zaspokoimy Twój apetyt. Anulujemy zamówienie, a Ty złożysz nowe, z formą płatności, która Ci odpowiada.


PRZEWIŃ DO GÓRY


Rozwiązanie jest proste. W takiej sytuacji możesz dokonać przelewu na nasz rachunek bankowy. Dane do przelewu znajdziesz tutaj: Płatności i dostawa. Możesz też skontaktować się z nami, anulować zamówienie i złożyć nowe :)
 
 

8. Chciałabym zapytać o szczegóły produktu dostępnego na stronie. Czy mogę to zrobić?



Oczywiście! Jeśli informacje podane przez nas są niewystarczające, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie odpowie na Twoje pytanie. Musisz tylko wysłać link lub nazwę produktu i sprecyzować co dokładnie Cię interesuje. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe!


PRZEWIŃ DO GÓRY


Jedną z zalet naszej marki są limitowane ilości sztuk produktów w kolekcjach. To odróżnia nas od sklepów sieciowych. Dlatego może się zdarzyć, że interesujący Cię model lub rozmiar nie jest dostępny. Ale jest duża szansa, że jedynie tymczasowo! Żeby być na bieżąco, zapisz się do newslettera i obserwuj nasze kanały Social Media. Dzięki temu dowiesz się pierwsza o wszelkich uzupełnieniach stanów magazynowych.
 

Oczywiście! Zapraszamy do naszych butików!
 

PLNY LALA WARSAW

ul.Mokotowska 26,
Warszawa

tel: 698 696 426


Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek: 11:00 - 19:00
sobota: 11:00 - 18:00


 
 



PLNY STOLICA

ul.Chmielna 24,
Warszawa

tel: 22 740 37 10


Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek: 11:00 - 19:00
sobota: 11:00 - 18:00





PLNY WRO

ul.Leszczyńskiego 5/1a,
Wrocław

tel: 789 237 071


Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek: 11:00 - 19:00
sobota: 11:00 - 18:00


 

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz bez problemu go zwrócić. Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jak to zrobić? To proste!

KROK 1
Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się w paczce. Jeśli go zgubiłaś, nie martw się. Możesz pobrać go tutaj: FORMULARZ

KROK 2
Zapakuj formularz i produkt do koperty lub foliopaku. Upewnij się, że jest dobrze zabezpieczony przed swoją podróżą. Produkt musi posiadać oryginalne metki i nie nosić widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

KROK 3
Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na adres: DTW Logistics - PLNYLALA.pl, Kopytów 44E, 05-870 Błonie
Możesz też zwrócić produkt poprzez Punkt Odbioru Paczek przy ul. Chmielnej 24, 00-020 Warszawa.

PAMIĘTAJ:
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  • Koszt odesłania towaru ponosisz Ty.
  • Jak tylko przesyłka dotrze do naszego magazynu, w ciągu 7 dni roboczych poinformujemy Cię czy procedura zakończyła się pomyślnie. Jeśli tak, oczekuj przelewu zwrotnego.
  • Jeżeli wysyłasz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
NIEDOSTOSOWANIE SIĘ DO POWYŻSZYCH ZALECEŃ MOŻE BYĆ PODSTAWĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ZWROTU TOWARU.
 


Jak tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu, sprawdzimy czy wszystko w porządku i poinformujemy Cię o tym. Mamy na to 7 dni roboczych. Jeśli zwrot zostanie uznany, natychmiast przelejemy pieniądze na Twoje konto.


PRZEWIŃ DO GÓRY

 

 
Za pomocą numeru nadania swojej paczki, sprawdź jej aktualne położenie. Jeśli została ona przez nas przyjęta i jest z nami ponad 7 dni, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Problem wyjaśnimy priorytetowo!
 
 

14. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?



Niestety (i "stety") nasze produkty szybko znikają z wirtualnych półek. Nie moglibyśmy zagwarantować, że ten, którego potrzebujesz będzie obecnie dostępny. Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze, za które możesz zamówić coś, co spełni Twoje oczekiwania.


PRZEWIŃ DO GÓRY

 

15. Z moim produktem jest coś nie tak. Czy mogę go zareklamować?



Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 


KROK 1
Pobierz formularz reklamacji: FORMULARZ, wydrukuj go i wypełnij.

KROK 2
Zapakuj zwracany produkt i formularz reklamacji do koperty lub foliopaku. Upewnij się, że jest dobrze zabezpieczony. 

KROK 3
Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: DTW Logistics - PLNYLALA.pl, Kopytów 44E, 05-870 Błonie lub przynieś osobiście do Punktu Odbioru Paczek przy ul. Chmielnej 24, 00-020 Warszawa.

WAŻNE!
  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, zwrócimy wszelkie poniesione przez Ciebie koszty transakcji.
  3. Zwroty kosztów realizowane są przelewem bankowym.
  4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów Twojego monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  6. Nie odpowiadamy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, jeśli byłaś tego świadoma lub, oceniając rozsądnie, powinnaś być.
  7. Reklamacji nie podlegają:
  • naturalne zużywanie się produktu
  • uszkodzenia mechaniczne
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

PRZEWIŃ DO GÓRY