wersja angielska EN

Zwroty, Wymiana, Reklamacje

ZWROTY

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: formularz_zwrotu_i_reklamacji_plnylala_pl.pdf

3. Zapakuj zwracany produkt i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.

4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: DTW Logistics - PLNYLALA.pl, Kopytów 44E, 05-870 Błonie. Paczkę ze zwrotem można również zwrócić osobiście poprzez Punkt Odbioru Paczek przy ul. Chmielnej 24, 00-020 Warszawa.

5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.

6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie. Jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew zwrotny tą samą metodą, którą dokonałaś płatności za zamówienie. Jeśli był to przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, zwrotu dokonamy na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.

10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.


WYMIANA

1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.

2. Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.


REKLAMACJE

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.

2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: formularz_zwrotu_i_reklamacji_plnylala_pl.pdf

3. Zapakuj zwracany produkt i formularz reklamacji do koperty lub foliopaku.

4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: DTW Logistics - PLNYLALA.pl, Kopytów 44E, 05-870 Błonie. Paczkę z reklamowanym produktem można również zwrócić poprzez Punkt Odbioru Paczek przy ul. Chmielnej 24, 00-020 Warszawa.

6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.

7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

12. Reklamacji nie podlegają:

- naturalne zużywanie się produktu

- uszkodzenia mechaniczne

- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu